lol játékmenete meg karakterek idézők szurdoka meg a dzsungel szörnyek
hősök:
-Garen képességei
passzívja:
Ha az elmúlt időszakban semmilyen támadás vagy ellenséges képesség nem okozott sérülést Garennek, másodpercenként visszanyeri a teljes életerejének egy részét.
Garen mozgási sebességre tesz szert, és leráz magáról minden lassító hatást. A következő támadása bónusz sebzést okoz, és elnémítja a célpontot.
Garen páncélja és varázsellenállása az ellenfelek megölésével passzívan megnő. Ezt a képességet arra is használhatja, hogy egy pillanatra pajzsra és kitartásra tegyen szert, amelyet egy kisebb mértékű, de hosszabb ideig fennmaradó sebzéscsökkentés követ.
Garen sebesen forgatja a kardját a teste körül, és fizikai sebzést okoz a közeli ellenfeleknek.
Garen Demacia erejét hívja segítségül, hogy kivégezzen egy ellenséges hőst.
Amikor Pyke elrejtőzik az ellenfelek elől, életerőként visszanyeri a nemrég hősöktől elszenvedett sebzést. Pyke ezenkívül nem kaphat tovább maximális életerőt semmilyen forrásból, az ilyen hatások a bónusz sebzését növelik.
Pyke megsebez egy előtte álló ellenfelet, vagy maga felé ránt egy ellenfelet.
Pyke álcázza magát, és jelentős, fokozatosan csökkenő bónuszt kap a mozgási sebességére.
Pyke előretör, és hátrahagy egy fantomot, amely idővel követi őt, és elkábítja az útjába eső ellenséges hősöket.
Pyke egy alacsony életerejű ellenfélhez teleportál és kivégzi őt. Ezután rövid ideig ismét elsütheti a képességet. Bónusz aranyat biztosít az asszisztot szerző szövetségeseinek.
Shaco alaptámadása és a Mérgezett dobókés hátbatámadás esetén további sebzést okoz.
Shaco lopakodni kezd, és azonnal a célterületre teleportál. Lopakodás közben az első alaptámadása felerősített támadás lesz, bónusz sebzést okoz, és ha hátulról viszi be, kritikus csapásnak számít.
Shaco egy láthatatlan, élő Cimbi a dobozbant hoz létre. Ha aktiválják, megrémíti és megtámadja a közeli ellenfeleket.
Shaco dobókései passzívan mérgezik az eltalált ellenfeleket, és csökkentik a mozgási sebességüket. Shaco a dobókések elhajításával sebzést okozhat, és mérgezi a célpontot. Az eldobott tőr bónusz sebzést okoz, ha a célpont életereje kevesebb, mint 30%.
Shaco egy másolatot hoz létre maga mellett, ami megtámadhatja a közelében tartózkodó ellenfeleket (a tornyoknak csökkentett sebzést okoz). Halálakor a másolat felrobban, három Cimbi a dobozbant hagy hátra, és megsebzi a közelben lévő ellenfeleket
Teemo
Ha Teemo rövid ideig nem mozdul és nem cselekszik, akkor tetszőleges ideig lopakodhat. A bokrokban Teemo mozgás közben is képes lopakodni. A lopakodásból kilépve Teemo elnyeri a Meglepetés erejét, amely 3 másodpercre megnöveli a támadási sebességét.
Erős méreggel homályosítja el a célpont látását, és sebzést okoz neki, illetve megvakítja a hatás időtartamára.
Teemo nekiiramodik, és passzívan növeli a mozgási sebességét, amíg el nem találja egy ellenséges hős vagy torony. Teemo sprintelhet is, ilyenkor egy rövid ideig a mozgási sebesség tovább nő, és a hatás találat esetén sem szakad meg.
Teemo minden támadása mérgezi a célpontot, és a becsapódáskor, illetve a következő 4 másodperc minden másodpercében sebzést okoz.
Teemo a táskájában tárolt gombák egyikének felhasználásával eldob egy robbanást produkáló, mérges csapdát. Ha egy ellenfél rálép a csapdára, az egy mérgező felhőt bocsát ki, amely lassítja és folyamatosan sebzi az ellenséget. Ha Teemo egy másik gombára dobja a gombát, az továbbpattan, így messzebbre juttatható el.
Alakváltáskor Udyr rövid időre bónusz támadási sebességet és mozgási sebességet nyer. Ez a hatás többször halmozható.
Tigris alak: Aktiválás – Udyr támadási sebessége néhány másodpercre megnő. Állandó hatás – Udyr az első és azt követő minden harmadik alaptámadásával jelentős sebzést okoz 2 másodperc alatt.
Teknős alak: Aktiválás – Udyrt rövid ideig egy pajzs veszi körül, amely elnyeli az őt érő sebzést. Állandó hatás – Udyr első támadása és minden harmadik azt követő támadás visszatölti a maximális életereje 2,5%-át.
Medve alak: Aktiválás – Udyr mozgási sebessége jelentősen megnő egy rövid időre. Tartós hatás – Udyr támadásai 1 másodpercre elkábítják áldozatát. Ez a hatás ugyanazon a célponton több másodpercig nem ismételhető meg.
Főnix alak: Aktiválás – Udyr pulzáló tűzhullámokat lő ki, és megsebzi a közeli ellenséges egységeket. Állandó hatás – Udyr az első és azt követő minden harmadik alaptámadásával lángba borítja az előtte álló ellenségeket.
Yasuo kritikus csapási esélye megduplázódik. Emellett mozgás közben Yasuo egy pajzsot húz fel maga köré. A pajzs akkor lép működésbe, ha eltalálja őt egy hős vagy egy szörny.
Előrelendül, és minden ellenfelet megsebez egy vonal mentén. Találatkor az Acélvihar egy Készülődő vihar jelzőt biztosít néhány másodpercre. A 2. jelző után az Acélvihar egy forgószelet lő ki, amely a levegőbe löki az ellenfeleket. Az Acélvihar alaptámadásként viselkedik, és ugyanúgy erősödik.
Egy mozgó falat hoz létre, amely 4 másodpercig az összes ellenséges lövedéket megállítja.
Rohamot indít az ellenséges célpont ellen, amivel varázssebzést okoz. Minden használat növeli a következő roham alapsebzését egy maximumértékig. Nem használható ugyanazon ellenfél ellen néhány másodpercig. A roham közben bevetett Acélvihar képesség egy körben támadja az ellenfeleket.
Egy levegőbe lökött ellenséges hőshöz teleportál, és fizikai sebzést okoz. A már levegőbe lökött közeli ellenfeleket a levegőben tartja. Maximális Lendületet ad, ugyanakkor törli a Készülődő vihar összes jelzőjét. Ezután Yasuo a kritikus csapásaira rövid ideig jelentős mértékű bónusz páncéltörést kap.
Zed alaptámadásai bónusz varázssebzést okoznak az alacsony életerejű célpontoknak. A hatás ugyanazon a célponton néhány másodpercenként egyszer aktiválható.
Zed és az árnyékai is elhajítanak egy dobócsillagot. Mindegyik dobócsillag megsebez minden eltalált ellenfelet.
Passzív: ha Zed és árnyékai ugyanazzal a képességgel ugyanazt az ellenfelet találják el, Zed energiát nyer vissza. Csak egyszer lehet energiát nyerni a képesség egy adott használata során. Aktív: Zed árnyéka előreront, majd néhány másodpercig egy helyben marad. Az Életre kelt árnyék ismételt aktiválásakor Zed helyet cserél az árnyékával.
Zed és az árnyai végighasítanak a közeli ellenségeken, és megsebzik azokat.
Zedet nem lehet megcélozni, és nekiront a kijelölt ellenséges hősnek, akit megjelöl. 3 másodperc elteltével a jel működésbe lép, és a Zed által a jel elhelyezése óta a célponton ejtett összes sebzés egy részével újra megsebzi a célpontot.
Vi idővel feltölt egy pajzsot. Ha bármelyik képessége eltalál egy ellenséget, a pajzs aktiválódik.
Vi feltölti a kesztyűit, és útjára enged egy páncéltörő ütést, amely előrehúzza őt. Az eltalált ellenfeleket hátralöki, és Horpasztó ütéseket mér rájuk.
Vi ütései megtörik ellenfele páncélját, ezzel Vi bónusz sebzést okoz, és támadási sebessége is megnő.
Vi következő támadása átrobbantja célpontját, ezzel sebzést okoz a mögötte álló ellenségeknek.
Vi ráront egy ellenségre, miközben minden útjába állót félrelök. A célpontját elérve a levegőbe röpíti azt, utánaugrik, majd beledöngöli a földbe.
Csillagok keringenek Aurelion Sol körül, és varázssebzést okoznak minden eltalált ellenfélnek.
Aurelion Sol egy táguló csillagkorongot hoz létre, amely felrobbanva elkábítja és megsebzi az ellenfeleket, ha túl messze kerül a sárkánytól.
Aurelion Sol tágasabb pályára állítja a csillagait, megnövelve a sebzésüket és a sebességüket.
Aurelion Sol a levegőbe emelkedve messzire tud repülni.
Aurelion Sol színtiszta csillagtüzet lehel, amellyel megsebzi és lelassítja az eltalált ellenfeleket, valamint biztonságosabb távolságra löki hátra azokat, akik túl közel kerültek.
Amumu
Amumu alaptámadásai megátkozzák az ellenfeleket, amelynek hatására bónusz tényleges sebzést szenvednek el minden őket ért varázssebzés után.
Amumu egy ragadós pólyát dob a célpontra, ami elkábítja azt és sebzést okoz neki, miközben a múmia az ellenfélhez húzza magát.
A közelben tartózkodó ellenfeleken úrrá lesz a gyötrelem, és minden másodpercben elveszítik a maximális életerejük egy bizonyos százalékát, valamint frissül az őket sújtó átkok időtartama.
Tartósan csökkenti az Amumu által elszenvedett fizikai sebzést. Amumu szabadjára tudja engedni a haragját, amellyel megsebzi a közeli ellenfeleket. Minden alkalommal, amikor Amumut eltalálják, a Kitörő düh töltési ideje 0,5 másodperccel csökken.
Amumu pólyába burkolja az őt körülvevő ellenfeleket, ezzel alkalmazza rájuk az átkát, sebzést okoz nekik, és megakadályozza, hogy támadjanak vagy mozogjanak.